عوامل موثر بر قیمت پکینگ برج خنک کننده
نوشته شده توسط : شرکت مهتاب گستر

قیمت پکینگ برج خنک کننده

قیمت پکینگ های برج خنک کننده تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد که مهم ترین عوامل آن به شرح زیر می باشد:

  • ·        مواد اولیه

برای تولید پکینگ برج خنک کننده می توان از مواد اولیه (گرانول) نو و یا بازیافتی استفاده کرد. استفاده از مواد بازیافتی و ضایعات باعث کاهش کیفیت و عمر این محصول و به همان نسب کاهش قیمت می شود. دلیل عرضه پکینگ هایی با قیمت نازل استفاده از مواد بازیافتی می باشد که باعث وسوسه خریدار و در نهایت متضرر شدن خریدار می شود.

  • ·        جنس پکینگ

پکینگ های ثابت در دو جنس PVC و PP تولید می شوند. جنس این تجهیز از جمله مهم ترین عوامل تعیین قیمت آن می باشد. پکینگ های PP قیمت به مراتب بالا تری نسبت به مدل های PVC  دارد. از جمله مهم ترین تفاوت های پکینگ های PP با PVC نحوه اتصال ورق ها به هم می باشد. در مدل PP نحوه اتصال جوشی و در مدل PVC نحوه اتصال چسبی می باشد.

  • ·        ضخامت ورق

ضخامت ورق بیشتر در پکینگ برج خنک کنندهPVC  تعیین کننده است. هر چه ضخامت ورق مورد استفاده بیشتر باشد به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش می یابد. ضخامت متداول در پکینگ های PVC  ضخامت 400 میکرون می باشد.

  • ·        سطح ویژه

پکینگ های ثابت از اتصال ورق های PP و یا PVC که به روش ترموفرمینگ فرم داده شده اند تشکیل شده و به صورت بلوک در می آیند. بر اساس میزان تراکم ورق ها سطح ویژه آن ها افزایش و یا کاهش می یابد که این تراکم ورق اصلاحا گام نامیده می شود. انواع گام های پکینگ شامل 12، 14، 19، 25 و ... می باشد. گام 19 پر کاربرد ترین نوع آن ها می باشد. این مدل دارای سطح ویژه 150 متر مربع بر متر مکعب می باشد که رایج ترین مدل مصرفی می باشد. سطح ویژه پکینگ های برج خنک کننده یکی از عوامل موثر در برآورد قیمت پکینگ برج خنک کننده می باشد. به این صورت که هر چه تراکم ورق ها بالا تر باشد سطح ویژه افزایش می یابد و به طبع قیمت هم افزایش خواهد داشت.

همچنین عوامل دیگری نیز در قیمت پکینگ برج خنک کننده موثر هستند مانند نوع افزودنی های مورد استفاده در تولید ورق، نوع چسب مورد استفاده در مدل های PVC و ابعاد و ...

برای محاسبه قیمت پکینگ های برج خنک کننده از دو روش می توان استفاده کرد، که عبارت است از:

  • محاسبه قیمت بر اساس بلوک
  • محاسبه قیمت بر حسب متر مکعب

در روش اول باید ابعاد استاندارد پکینگ مدیا برج خنک کننده را در نظر بگیریم. ابعاد پکینگ ها به صورت استاندارد ۳۰×۳۰×۱۲۰ سانتی متر می باشد. در صورتی که مشتری نیاز به ابعاد متفاوتی داشته باشد بلوک های استاندارد برش داده می شوند. باید در نظر داشت قطعات مازاد پس از برش نیز در محاسبه قیمت نهایی پکینگ کولینگ تاور محاسبه خواهند گردید. بسته به ابعاد مورد نیاز همواره تلاش می شود که این میزان مازاد برش ها به حداقل خود برسد.

در روش دوم نیز به سادگی میزان پکینگ مورد نیاز بر حسب متر مکعب در قیمت واحد آن ضرب خواهد شد تا قیمت نهایی پکینگ برج خنک کننده به دست آید.

برای محاسبه میزان پکینگ مورد نیاز و در نهایت به دست آوردن بهترین قیمت پکینگ برج خنک کننده نیاز به مشاوره با کارشناسان این امر دارید. نوع کاربرد، ابعاد مناسب برای برش، حجم مورد نیاز و در نهایت جنس مورد نیاز همگی فاکتور هایی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

مجموعه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر با تجربه سال های متمادی در امر تامین و تولید انواع سیستم ها و تجهیزات تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی، ارائه کننده انواع پکینگ های برج خنک کننده با تنوع در جنس و قیمت های مختلف می باشد. برای آگاهی بیشتر در مورد قیمت پکینگ برج خنک کننده، قیمت قطره گیر برج خنک کننده، قیمت فن کولینگ تاور، قیمت نازل برج خنک کننده و جزئیات تهیه و نصب آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر آمادگی دارند تا شما را برای محاسبه پکینگ های مورد نیازتان در انواع مختلف آن راهنمایی کنند.

برای ثبت سفارش و مشاوره با ما در تماس باشید: 09127883721 – 66706377 – 66709528

سپاس از سایت یو آپلود

پکینگ برج خنک کننده





:: برچسب‌ها: قیمت پکینگ برج خنک کننده ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: